Joerie, joerie, botter en brood,
as ek jou kry, slaat ek jou dood

Tuesday, January 25, 2011

NOG KORRESPONDENSIE

1.---------- Forwarded message ----------
From: Alex van der Walt
Date: 2011/1/21
Subject: Re: NOORSVELD- EN ANDER GEDAGTES 1
To: pearsonarium@googlegroups.com


Ek sal graag wil weet of iemand ooit weer iets van  Johan Jansen gehoor het? Hy het ons einde Std 8 verlaat sover ek kan onthou. Alex.

2.---------- Forwarded message ----------
From: Piet & Sharon Nell
Date: 2011/1/23
Subject: Re: NOORSVELD- EN ANDER GEDAGTES 1
To: Petrus Potgieter <potgieter.petrus@gmail.com>



 
Naand Petrus
 
Sondagaand in die Baai - my tyd vir myself!
 
Jy praat van skooltyd se herinneringe, dit is ons matriekklas se veertigste "anniversary" hierdie jaar. Het Pearson soortgelyke planne en indien wel, beplan jy om te kom? Kan jy ook asseblief Marietjie Visser se e-pos adres aanstuur (met haar toestemming, indien nodig)?
 
Hoogtepunte die jaar is my dogter se troue en ons (jaarlikse) oorsese reis - ons besoek Prague, Salzburg, Istanbul en Athene in Junie.
 
Groete,
Piet.

3.---------- Forwarded message ----------
From: Dr Deon Doubell
Date: 2011/1/24
Subject: RE: NOORSVELD- EN ANDER GEDAGTES 1
To: pearsonarium@googlegroups.com
Cc: Alex van der Walt , SusanL


Beste Alex,Petrus en Almal,
Ek het net gister deur die Noorsveld,daar by Jansenville en Waterford, gery.Goeie reens gehad en lyk baie mooi.
Die noorsveld het n vermoe om n mens te laat terugdink.Mis oom Freek en die mense.
WatJjohan Jansen betref. n Hele klompie jare gelede het hy my gekontak. Hy wastterug in PE as streeksbestuurder by n bank. Ons het gaan braaie by hulle en sy familie ontmoet. Sy seun is net soos hy.n Bul wat net oor jag en visvang gesels. Nogaal aan hom gedink toe julle van Groenbossies praat.
Het niks van julle terug gehoor wat die Reunie betref nie.
Datums 6,7 Mei.
Vrydag aand skemerkelkie by Pearson tennisklubhuis,Saterdag dinee by die skool saam met ander Reunie klasse.
Susan Pretorius voorsirtster,Pierre Knoesen tesourier,sekretaris,caterer en ek adisionele lid. Sal so bietjie terugvoer waardeer!
Beste wense,
Deon

4.---------- Forwarded message ----------
From: Norman Minne
Date: 2011/1/24
Subject: Reunie
To: pearsonarium@googlegroups.com


Hallo Almal,

Deon, ek en Mariaan vlieg 20 Apr Londen toe om vir ons dogter en skoonseun te kuier en land eers weer terug op 2 Mei.  Ek is bevrees dat ons nie weer daardie naweek sal kan wegkom PE toe nie.  Ek is baie jammer daaroor, want ek het geweldig uitgesien na die reunie.  Hierdie reis van ons is eers ‘n week gelede gefinaliseer agv planne van my dogter hulle wat deurmekaar gekrap was.  Ek en Mariaan het die tyd saam weg baie nodig.  Ons sal laat weet as ons weer PE toe kom en kyk of ons so paar van julle locals te siene kan kry.

Petrus, ek is dit roerend eens tov die kwessie van onthou.  Hoe ouer ek word, hoe meer besef ek die belangrikheid van onthou.  Jou gevoel van eiewaarde word tog ook bepaal deur dit wat jy onthou.  Is jy trots op wie en wat jy is en hoe jy daar gekom het????  Voorts het my seun se ongeluk my ook laat besef dat onthou al is wat jy oor het na so tragedie.  Dan wil jy beslis hê die onthou moet mooi en goed wees.  Ek dank die liewe Vader so baie vir die goeie herinneringe wat ek van Riaan het.  Dit plaas dan ook die onus op ons om in die hede so te leef dat die herinneringe en onthou wél goed sal wees.  Ons besef seker dat ons almal soms onbesonne of plein stupid oe ouer mens word hoe meer besef jy daHwas as kinders, dus aanvaar ons daardie herinneringe hopelik met ‘n glimlag.

Nou ja, laat ons nie té filosofies raak nie.

Groete aan almal,

Norman  

No comments:

Post a Comment