Joerie, joerie, botter en brood,
as ek jou kry, slaat ek jou dood

Wednesday, October 21, 2015

...VAN VERGETELHEID GERED...

Jammer, haal af as dit nie van pas is nie. Dit is fine om te praat oor die ou oorlog, maar ek dink ons moet begin praat oor die nuwe oorlog. Daar sterf nou meer wit mense vandag as ooit tevore in enige oorlog in hierdie land.Wat doen ons ons om hierdie kak teen te staan.Gaan ons blankes alles waarvoor ons ons gewerk het net so laat wegvat en vernietig. Die swartes wil alles verniet he en dit wat ons oor 100 jaar opgebou het vernietig.Ek het nie die antwoorde nie maar fok ons kan nie sit kyk hoe ons land opgefok word nie.
Hans Van Ginkel and 112 others like this.
Comments
Chris van der Westhuizen Dinge loop heeltemal verkeerd en is onaanvaarbaar.
LikeReply211 hrs
Pieter Botha Ek stem.....en dit kan nie met onderhandelings gedoen word nie....want jy kan nie met ñ swart fokker onderhandel nie......
LikeReply311 hrs
Chris van der Westhuizen Stem Pieter. Is van onderhandel dat on ñ volk sonderb ñ land is.
LikeReply311 hrs
Lood Potgieter Ons is in die kak oor ons onderhandel het,geen verdere onderhandelings nie.
LikeReply411 hrs
Pieter Botha Ek wens net ek kan met iemand sit en gesêls oor wat in gedagte het....maar jy kan niemeer vertrou nie......
UnlikeReply511 hrs
Hennie Lindeque Dinge gebeur nou vinnig as ons wil oorleef sal daar 'n plan gemaak moet word, hoe waar en wanneer weet ek nie maar iets moet gebeur.
UnlikeReply311 hrs
LikeReply111 hrs
Hanko Hattingh Dan is daar nog die nuwe sensor wet wat hul in 2016 mee wil begin en dis om alles op die internet te sensor ! Dis op My Broadband. Kamstig om kinders te beskerm MAAR hul mag spyker op 12 en aborsies ondergaan ! Nou wil hul tot 16 en ook 18 kamstig beperk . Hierdie is om te keer dat ons miskien op BakkiesBlad oproepe kan doen om saam te staan EN op te staan.
LikeReply311 hrs
Pieter Botha Daar is maniere om dinge te doen.....vertroue en ballas en so min moontlik moet betrokke wees
UnlikeReply311 hrs
Lood Potgieter Braaivleis en branewyn praatjies werk nie meer nie, ons moet ernstig raak en ek gee nie n fok om hulle die lees nie.
UnlikeReply311 hrs
Petrus Niemand Die blankes mag nie skiet,praat,tot aksie oorgaan,boikot,hulle word uit die polisie,weermag,verkeer,bewaarders,vloot,lugmag,parlement uitgedwing want alles is rassisme,apartheid,se skuld vra ek ook wat nou
LikeReply211 hrs
Jan Anderson Kan ons ou weermag lede nie begin mobiliseer en bymekaar begin uitkom nie?
UnlikeReply811 hrs
Jan Barnard Ek het in 68 begin met my opl. en was saam daar bo vir die meeste van die tyd. Nooit het ek gehaat nie en ek het gedoen soos van my verwag was. Met die aanbreek van 92 en die de Klerk oorgawe het ek begin haat en bitter word. Almal het geweet daar kan nooit iets bestaan soos n reenboognasie nie. Almal het geweet dat wat gaan volg in n rasse konflik soos nog nooit ervaar gaan eindig. Daar was net gedink aan oorgawe met geen plan B om in te gryp nie. Ek was onder die wat deur de Klerk se mense gejag en toegesluit is omdat hulle ons as verregses aan die wereld voorgehou het. Ons het probeer teenstaan wat nou n werklikheid geword het. Dit het baie jare geneem om die haat en bitterheid uit my te verwyder en om kalm te word, maar wat nou. Die laaste tyd het ek probeer om leiers te vra om te help. Ek het nie antwoorde meer nie want die vrae word net meer en meer. Ek sal saam met enige een opstaan en met wat ek nog kan bied baklei, maar teen wie en hoe. Die rasse ding wat die np en anc gebruik het om te vernietig wat bestaan het, gaan uitbars en ek weet nie hoe ons dit gaan keer nie. As daar vanaand jong leiers opstaan sal ek help soos gevra word, maar sal mense opstaan om te lei. Ek raak so moeg om te baklei, hoeveel jare baklei ons en vir hoe lank sal ons nog moet baklei
LikeReply611 hrs
Marthinus Nel Beste Jan Barnard, wanneer jy moedeloos word, moet jy weer oom Jaap Marais se STRYD IS LEWE nader trek..., só het hy byvoorbeeld op 23.4.1977 tydens 'n HNP-Jeugkamp te Hartbeespoort in 'n toespraak met die titel " 'n Bloedlose verowering" gesê:

"Dit is 'n nuwe idioom waarin die stryd vandag gevoer word, 'n idioom waarteen ons ons eie idioom sal moet slyp totdat dit 'n blink swaard is. Dit sal van ons, soos van ons voorouers in 'n vorige stryd, inspanning verg om kennis en begrip van hierdie toestand te kry, van ons vyand se krag en van ons eie krag, om te bereik wat ons voorouers bereik het: om ons los te veg uit hierdie drukgang waarin ons gedryf word."

Verwyder allesins die haat en bitterheid, maar omvorm dit tot die "blink swaard" waarna oom Jaap verwys en VEG daarmee!

Unable to post comment. Try Again
Marthinus Nel

Write a reply...
Renier De Beer Jan , jy het deel van die antwoord maat. Ons inbox mekaar en reel n tyd en plek om bymekaar uit te kom en die dinge te bespreek en daad by die woord voeg. Ons moet aan n kode woord dink wat ons kan gebruik om te weet die persoon is deel van ons. Wat dink julle manne?
UnlikeReply511 hrs
Charles Phillips Kan ek asb net 'n gedagte bysit en 'n baie vriendelike waarskuwing rig; ek is net so gatvol vir alles wat gebeur in ons land. Maar die tyd het nog nie gekom nie. Om van 'n plaasmoord te lees is vir my net soos om 'n rooivlag voor 'n bul te swaai. Ek wi...See More
LikeReply1011 hrs
Jan Anderson Ek stem ons moet ook self ons eie seuns begin opleiding gee
LikeReply111 hrs
Gerhard Swanepoel Ek wil n voorstel maak, kan ons nie in n paar groot plekke n spontane by mekaar kom punte kry nie, bepaal n datum, plekke en dan begin ons met mekaar gesels . Kies daar koordineerder en werk n strategie uit. Manne om te wag vir n leier, of vir ander om iets te doen, teen daai tyd is ons volk uitgewis. Net n voorstel! Kom met voorstelle dis tyd om op te staan !
LikeReply211 hrs
Jan Barnard Renier, Charles, Gerhard, alles wat julle se is waar, dit is goed om te hoor almal is positief nog en wil iets doen. Dit is net ons word ouer en kranliker by die dag, dit is hoekom ek voel dat net soos elke organisasie soos bv afri forum en Solidariteit en ander, moet daar n organisasie kom wat moet begin dink en beplan soos wat ons praat, verstaan julle wat ek se.
LikeReply211 hrs
Jan Anderson Ek verstaan daarom moet ons bymekaar begin uitkom
LikeReply111 hrs
Chris van der Westhuizen Wat goed werk is N whatsap groep.
LikeReply211 hrs
Lood Potgieter Jan Barnard, dis waar maar hulle baklei polities wat ook nodig is, ek dink daar moet n ander meer agresiewe organisasie gestig word
LikeReply11 hrs
Charles Phillips Gerhard, ons gaan drie keer bymekaarkom dan is ons geinfiltreer. En as jy die slaap uit jou oe vee sit jy in die beskuldigings bank. Sluit aan by die buurtwag en leer die manne in jou onmiddelike omgewing ken, wat is elkeen se siening, wie kan jy vertr...See More
LikeReply410 hrs
Danie Bootha Begin die SSS organisasie, shoot shovel and shut up. Polities kan ons nie wen nie.
LikeReply310 hrs
Jan Barnard Dit is my droom en ek sal dit ondersteun Lood. Solank dit net deur manne wat waarlik leiers is vorentoe gevat kan word. Ek glo ons het knap en goeie leiers onder ons wat polities sowel as anders kan dink en weer ons mense se belange op die hart sal dra...See More
LikeReply110 hrsEdited
Gerhard Swanepoel Charles ek hoor wat jy se , ek wil nie oorlog beplan nie. Ek wil ons wat eenders voel bymekaar kry en n organisasie op die been bring van oudsoldate en dan kan ons vas stel wat se eksperties ons het en die dinge sal spontaan op die been kom. Die geskiedenis het geleer dat dit nog altyd nhandvol is wat dinge laat gebeur. Eers moet ons net eers kuier oor dit wat was en dit wat oppad is !
LikeReply10 hrs
Lood Potgieter Charles,ek stem, buurtwag is nodig maar nie meer genoeg nie
LikeReply10 hrs
Chris van der Westhuizen Politiek was ons ondergang en vir die toekoms hou dit niks vir ons in nie. my laaste sem was n NEE stem.
UnlikeReply310 hrs
Jan Barnard Chris, as ons mense weer na politici gaan luister is ons gedoem.
LikeReply210 hrs
Charles Phillips Mense, al wat ek kan se is berei julle voor. Bewapen jou en maak seker dat jy goed vertroud is met jou wapens en voldoende bykomstighede het. 'n Pistool is net vertragingstaktiek. As jy meer kan bekostig doen dit.

Die storie gaan spontaan gebeur. Daar
...See More

LikeReply310 hrs
Bill Meyer Soms beter om te kyk wat ons nou kan opbou. 
Om in 'n strik te trap en in groot geveg te raak kan erger wees. Nie altyd maklik om die verskil te ken wat en wanneer om voor te staan nie.

LikeReply10 hrs
Sarel Lubbe Begin iemand n groep op whatsapp die wat insae en gedagtes wil lewer kan hul nommer vir die modereerder van die groep inbox op facebook dis meer vertroulik en kontroleerbaar as facebook want enige jan trap kan op facebook inkom en die beplannings en ge...See More
LikeReply310 hrs
Craig Scheepers Ek dink die volk wag vir n leier wat tot nou nog nie opgestaan het nie. 
Niks gaan gebeur totdat gebeur nie............Ek hoop dit gaan nie te laat gebeur nie.
Pas op vir die wit verraiers tossed ons. Daar is baie!

LikeReply410 hrs
Pieter Botha My opinie is ñ geurrilla oorlog soos wat die ANC mee begin het en nog steeds mee besig is......jammer Charles Phillips maar dit is waar die probleem lê...jy wil binne verdedig maar die probleem lê buite....herstel buite en dit sal nie nodig wees om bi...See More
LikeReply10 hrs
Louis Du Plessis Back Solidariteit manne hulle het n plan wat kan werk.
LikeReply210 hrs
Chris van der Westhuizen Hul moet eerste move maak anders is ons gedoem.
LikeReply10 hrs
Chris van der Westhuizen Buitendien gaan hul mekaar uitsort.
LikeReply110 hrs
Jan Barnard Dankie vir die saampraat, manne hoor my hart, ek sal die laaste persoon wees wat sal skreeu " skiet skiet " oorlog en dit wat oorlog uitmaak het ons deurgemaak en weet wat kan gebeur. Oorlog was en sal nooit iets moois wees nie. Oorlog teen n sigbare v...See More
LikeReply210 hrsEdited
Charles Phillips Lood, ek stem die buurtwagte is tans te min. Maar dan moet daar iets daaraan gedoen word. Baie meer mense moet betrokke raak. Dis die beste wat ons tans kan doen. Die ideaal sal wees om die buurtwagte almal sentraal te koordineer, maar dit gaan baie ve...See More
LikeReply310 hrs
Charles Phillips Pieter Botha, ek verskil van jou en ek neem geen aanstoot nie, doen jy asb dieselfde. 'n Geurilla oorlog gaan ons ekonomie en land net verder en vinniger verongelik. Meer mense gaan hul werk verloor ens. So oorlog kan ook vir jare aangaan en kan nie we...See More
LikeReply210 hrs
Willem Ratte As ek mag, wil ek net 'n regstelling maak: Daar staan, heel bo, '..Gaan ons blankes alles waarvoor ons ons gewerk het net so laat wegvat en vernietig..." Wanneer gaan ons besef dat ons, die blankes, niks kan laat wegvat nou nie,- ons HET dit reeds alle...See More
UnlikeReply159 hrs
Pierre-Hp Van de Venter Gesegde : ... "as jy ñ klein stukkie kak hap ; kan jy dit uitspoeg ..... maar maar , as jy ñ drol gehap het , gaan jy dit sluk ... " stuk ga ons stuk .... ORDERS !!!!! Situasie ... veyand ... eiemagte ????? ....
LikeReply25 hrs
Frans Erasmus Ek persoonlik stem saam, tyd vir praat is verby.
LikeReply34 hrs
Chris Botha Daar is net one way hit and run back to the bush
LikeReply4 hrs
Johan Venter Gaan na die volgende webblad en sien wat word daar gedoen frontnasionaal.web
LikeReply3 hrs
Frans Erasmus Johan, geen politiek gaan help. Ons moet die ding onder ons begin en deurvoer.
LikeReply33 hrs
Wernich Slabbert Is so ja en sien gister aand op die nuus dat SA rugby span hulde bring aan n swart man wat verloor is
Nou my vraag hoekom nie ook aan al die blanks Boers wat verloor word nie

LikeReply43 hrs
Tinus Sandra Van Reenen Wernich dis voor die hand liggend daar bestaan nie meer 'n gevoel of bewustheid vir 'n blanke boer nie, inteendeel mag jy nie meer die woord boer gebruik nie...
LikeReply12 hrs
Wernich Slabbert Oo ok wat Dan van blankes wat vermoor word hoekom nie hulde bring aan hulle ook nie
LikeReply12 hrs
Marriet Brisley Kom ons worry nie oor "gister" nie en begin nou om ons land terug tekry ! En as julle wil wees wat aangaan in die land ,praat met n blanke student wat beplan word by die universetyte nie !
LikeReply2 hrs
Lood Potgieter Ek sien ons jong manne by Pukke staan mooi saam, ons moet die situasie dophou!
LikeReply42 hrs
Nick Boshoff Die wat dink 'n gepraat gaan ons red sit die pot mis. Dis agv 'n gepraat en voetje voetjie spelery dat ons is waar ons is. Te veel van ons lewe nog in 'n gemaksone en sal huiwerig wees om dit op te gee. Ons klim elke dag in 'n kar, gooi pletrol in, ry ...See More
UnlikeReply22 hrsEdited
Rudi Simpelaar Dit sal nooit gebeur dat die blankes saam staan nie kyk maar hier op FB almal praat net daar oor maar doen niks. in die ou dae moes die Boere saam staan want hulle het niks gehad nie en moes daarvoor baklei maar ons het te gemaklik geraak. Die mense is te bang om betrokke te raak en voel beter as hulle net oor dit praat.
LikeReply12 hrs
Pine Pienaar ek stem rudi dis jammer maar jys reg
LikeReply11 hr
Johan Willem Schoultz Met alle respek mense.....geld en materialisme het ons god geword. Elke christen in ons land moet besin en terugkeer na ons God. 2 Kronieke 7 v 13 en 14....As Ek die hemel toesluit,dat daar geen reen is nie,of as Ek die sprinkaan beveel om die land...See More
LikeReply31 hr
Gerhard Swanepoel Rudi ek is gatvol vir die storie dat ons nie kan saam staan nie, kom ons raak positief oor ons blanke boervolk se vermoee en los alles wat negatief is agter. Wat hier gebeur is nie dat ons met mekaar baklei nie. Ons is besig om ons denke en gedagte met...See More
LikeReply31 hr
Frans Erasmus As ek 'n Whatsapp groep stig, soek ek in my inboks nommers wat ek kan bysit. Ek gaan die groep net GO noem, laat ons die verder bespreek af van die blad. Ek gaan so paar manne admin maak om my te help met nommers add.
LikeReply21 hr
Pierre Windsor dis so voor die hand liggend ANC youth group kry hulle jonk ons generasie was so gewerf en ons kennis en ervaring besig om weg te sterf jong mense vandag verlore geen gevoel van enigheid nie
LikeReply50 mins
Pieter Bezuidenhout Ons is gewikkel in 'n stille oorlog! Onder alle dekmantels word ons uit gemoor. Ons lees nie daarvan in koerante nie en ons sien dit nie op die TV nie. Dit word stilweg gedoen. Daarom my kamerade, moet ons dinge met mekaar deel, en nie op FB nie. Hier...See More
LikeReply41 mins
Johann Smith solank as jy begin met BLANKE MOORDE het jy my klaar verloor. ons land is in n krisis en misdaad is nie beperk tot blankes alleen nie. die oorgrote meerderheid van slagoffers is swart en om te fokus op blankes maak jou net n rassis. ook...hierdie is n openbare forum en nie die plek om planne te smee vir revolusie nie
LikeReply40 mins
Hans Van Ginkel Johann Smith, jy't my nou pas beweeg tot 'n laaaaaaaaaaang en behaaglike stoelgang.. ;-(
LikeReply36 mins
Marthinus Nel Hans Van Ginkel, hou op met jou anglisismes...in Engels is dit 'n "bowel movement" en in Afrikaans opelyf wink emoticon
LikeReply27 mins
Wernich Slabbert Johann Smith
Wat is die ratio moorde tussen wit en swart

LikeReply26 mins
Bach Breytenbach Daars net 2 oplossings... 1) Chemies..2)Biologies....
LikeReply20 mins
Hennie Lindeque Johann Smith jou president Jacob Zuma se skiet die boer en jag hulle dat hulle hardloop, nie wanneer nie net verlede week met sy toespraak vir sy geliefde Mk sotte en anc lede. Gaan soek sy toe spraak op fb kyk vir jou self miskien glo jy dalk as jou v...See More
LikeReply17 mins
Frans Erasmus inboks my met nommers vir die WA groep, ons moet die groep so gou moontlik begin mense, julle moet af klim met die goed op sosiale media.
LikeReply14 mins
Wernich Slabbert Los Johann hy soek aandag seker maar alleen
LikeReply12 mins
Bill Meyer Mense wat so hard revolusie en opstand praat is baie maal agent provocateurs. 
Moet nie in onwettige dinge betrokke raak nie.

LikeReply9 mins
Wernich Slabbert Is so ja
LikeReply8 mins
Pierre Windsor om te praat en op te staan vir jou regte en saam te staan vir beskerming - as dit onwettig is dan is ons rerig in die kak
LikeReply

Johannes, wat het geword van die skrywe van gisteraand? Waar die mense nou gatvol raak vir wat aangaan in die land van ons? As daar mense is wat wil bespreek op whatsapp groep, inboks my julle nommers en ek add julle op die whatsapp groep.
7 people like this.
Comments
Johannes Le Grange Frans ek is "geinbox" dat die groep geweld aanstook,en die pos is gerapporteer..(waarmee ek nie saamstem nie) het vanoggend die pos verwyder.Dit was darem 12 ure op die blad
LikeReply222 hrs
Renier Jansen Johannes gun my asb. Ek het toevallig die hele post gevolg laat gisteraand, dis beter jyt dit afgehaal. My nekhare het gerys. Paar sinvolle comments, meeste weet nie waarvan hulle praat nie. Whoever die post gerapporteer het weet van beter. Lede wat dink om te 'skuil' agter of onder die naam van jou buurtwag en dink whatsapp of enige ander sosiale medium is veilig of veiliger as fb moet weer dink. Ek het al verskeie kere gewaarsku in die verlede dat die groep gemonitor word vir verskeie redes, die groot aantal ledetal van die groep is maar net die begin.
Die lede hieronder wat almal hulle nommers so oop en bloot gee moet eerder nie.
Dis maar al wat ek vanaand wil se. Lekker aand.
LikeReply18 hrs
Marthinus Nel
Write a reply...
Frans Erasmus los asb net myne op om mense op GO Whatsapp te werf. Dinge ruk nou handuit.
LikeReply222 hrs
Ronsard Moolman Mense moet nie wag nie. Ons sal nie in een georganiseerde operasie opstaan nie. Ons sal oral in kleiner groepe opstaan. Puk studente het n goeie voorbeeld gestel. Dit gaan nie oor rebellie nie dit gaan oor standpunt in neem en hakke inkap en se nee dit is nie reg nie en ons staan hier tot dit reg is of ons maak dit reg.
LikeReply621 hrs
Sarel Lubbe Klink vir my of iemand nog aan moeder se rokspante hang
LikeReply20 hrs
LikeReply120 hrs
Marthinus Nel
Write a reply...
Marius Els Frans Erasmus kan jy my add asb. 0797165733
LikeReply120 hrs
Johnny Britz Kan jy my ook bysit asb 0834635259
LikeReply120 hrs
Eddie Bernhardi Add my asb...0847757000
LikeReply120 hrs
Hester van Zyl Add my ook asb 0749493663
LikeReply120 hrs
Ronsard Moolman Ad my 0813747966
LikeReply119 hrs
Danie Jordaan Senior Add my 0837261095
LikeReply119 hrs
Taffie Mulder Wonner net of hierdie post se replies elke 4ure kan delete word?
LikeReply119 hrs
Frans Erasmus Ronsard Moolman, is jy op whatsapp? het probeer om jou te laai, maar wys nie dat jy whatsapp het nie.
LikeReply19 hrs
Frans Erasmus Taffie Mulder, solank die ouens hier net nommers of my persoonlik inboks, en nie goed se wat hulle nie moet nie, sal die saak reg wees.
LikeReply18 hrs
Johan Dippenaar add my asb. 0813776213
LikeReply118 hrs
Jan Barnard 0828374304, ek is met julle
LikeReply118 hrs
Frans Erasmus Jan, is jy op whatsapp? kan jou nie gelaai kry nie.
LikeReply18 hrs
Ronsard Moolman Frans Erasmus my foon gee my moeilikheid. Upgrade binnekort. Waar op fb kan ek op hoogte bly.
LikeReply17 hrs
Ronsard Moolman Frans Erasmus my foon gee my moeilikheid. Upgrade binnekort. Waar op fb kan ek op hoogte bly.
LikeReply117 hrs
Frans Erasmus Het iemand in jou gesin WA?
LikeReply17 hrs
Gert Swanepoel What's up my 073 168 3223
LikeReply117 hrs
Jan Barnard Ek is op what's up
LikeReply116 hrs
Frans Erasmus Jan, ek het jou nou op WA groep gesit.
LikeReply16 hrs
Smartryk Burger Add my Frans asb
LikeReply15 hrs
Frans Erasmus Smartryk Burger, ek benodig jou cell nommer om jou op die WA groep te add.
LikeReply15 hrs
Johan Venter Manne. Google Front Nasionaal Suid Afrika. Dinge is alreeds vinnig aan die beweeg daar.
LikeReply14 hrs
Frans Erasmus Johan Venter, ja hulle is besig, om polities te probeer wen, tyd van politiek in die land is verby.
LikeReply214 hrs
Smartryk Burger 0829415227. Smartryk Burger
LikeReply113 hrs
Frans Erasmus kom manne stuur julle nommers, GEEN libs word hier toegelaat.
LikeReply12 hrs
Desmond Pretorius Desmond Pretorius
LikeReply128 mins

No comments:

Post a Comment